zaterdag 10 januari 2009

opdracht 11

Hier zit ik dan op mijn vrije zaterdag op de centrale,
boven, om mijn opdracht over wiki's te maken.
Wiki is een site waar ik op zuid al wel gebruik van maak.
Dus voor mij niet onbekend. Het is een erg toegankelijke site,
niet ingewikkeld, zodat iedereen op een gemakkelijke manier
informatie kan toevoegen of veranderen.
Heb de site van Delicious 23 dingen bekeken..
kwam op wikipedia terecht, daar kun je je dag wel mee vullen.
(Maar ik moet ook nog boodschappen doen) Weg met dat ding!
Heb de wiki van deventer bekeken zag er geweldig uit.
Dit lijkt mij zeker ook iets voor onze bieb.
Je kunt de mensen erbij betrekken door ze te laten "vertellen"over
een bepaald boek. (elke maand een ander) Soort boekbespreking.
Je kunt ze ook laten "vertellen" over hun idee van de bibliotheek
nu en hoe het vroeger was. Mogelijk heden genoeg.

!!

2 opmerkingen:

Jouke zei

Goed verhaal Ivy en dat op je vrije zaterdag!! Geniet maar gauw van de rest van het weekend.

groeten, Jouke

aliebieb zei

Het schijnt dat je boodschappen ook via internet kunt bestellen en dan thuis laten bezorgen! Als je daat toch zit... en dan kom je thuis en dan staan je boodschappen klaar! Lijkt me echt iets voor jou (en voor mij) Een hoop tijd bespaard. Wat een wereld!
Groetjes Aliebieb