vrijdag 23 januari 2009

opdracht 14

Het is vrijdagmiddag,ben vrij,het is regenachtig weer dus tijd voor
de volgende opdracht.
Heb de tekst doorgelezen.
Instant Messaging is voor mij gewoon chatten. Wie kent het niet?
Persoonlijk heb ik er helemaal niets mee.Heb liever mensen om mij heen
en anders bel ik wel.Wens ook niet "altijd"" voor alles en iedereen
"bereikbaar" te zijn.De jeugd kan niet anders en lijken er wel aan
verslaafd! Je zou er van in de stress raken lijkt me.
Maar laten we eerlijk zijn wat deden wij vroeger....hingen de halve dag
met onze vriendinnen aan de telefoon (tot grote ergenis van onze ouders)
Je kunt kiezen, je doet het of je doet het niet.
Conclussie, ik doe er niet aan mee!
Als je veel vergaderd kan het misschien iets voor het werk zijn.
Als je het wilt invoeren voor de klant moet je wel zorgen dat er altijd
iemand is die snel kan reageren anders werkt het niet.

Het is nu droog!

4 opmerkingen:

Jouke zei

Nu ben je helemaal dik over de helft ! Goed gedaan weer. Goed weekend, Jouke

yvi23 zei

Hallo jouke,
Hoe komt het dat het verhaal zo rommelig op mijn blog staat?
Als ik bij "bewerken" kijk staat
het er namelijk wel goed in....
Ben op dit moment aan het werken op zuid. Die mensen bestaan nog!
Wens je alvast een zonnig weekend

Groetjes yvonne

Jouke zei

Misschien heb je een paar keer op enter gedrukt waar het niet moest?
Maakt verder toch niet zoveel uit?
Fijn dat er ook nog mensen zijn die werken!
Goed weekend na het werken.

yvi23 zei

Hallo jouke,
Sneller kan het niet.
Wou alleen maar even weten waar het aan lag.
Bedankt.
Dag!