donderdag 22 januari 2009

Opdracht 13

Vanmorgen bezig geweest met opdracht 13. Het leek me heel erg moeilijk, maar het viel reuze mee. Ik heb het filmpje Google Docs in Plain Englisch doorgelezen. Een erg duidelijk en grappig filmpje. Daarna heb ik een document gemaakt in Google Docs. Wel jammer dat alles in het Engels is. Ik heb het document gedeeld met Last Best, Amai Amai en Jouke. Google Docs is best handig, maar ik denk niet dat ik het prive ga gebruiken. Ik snap het principe van Google Docs nu wel, het hele web 2.0 houd in: delen, delen en nog eens delen!! Voor de bibliotheek kan het best handig zijn.
Dit was mijn bijdrage aan opdracht 13.

5 opmerkingen:

Jouke zei

Goede bijdrage weer Yvi.
Je gaat nog steeds erg goed en dat vind ik knap, omdat je thuis niks kunt doen.

groeten, Jouke

yvi23 zei

hallo jouke,
zo erg is het nou ook weer niet hoor..
Kan bij een kennis in de flat
gebruik maken van de computer.

yvi23 zei

Hallo jouke,
vind het erg leuk dat je telkens zo snel reageerd . Dat motiveerd mij ook de cursus (hopelijk )
tot een goed einde te brengen!!!

last best zei

Goed gedaan hoor, je gaat als een speer!!

Jouke zei

@Yvi: dat is toch heel wat anders dan dat je thuis eraan kunt werken.
Enne: jij gaat dat echt wel tot een goed einde brengen hoor, daarvan ben ik wel overtuigd.