donderdag 20 november 2008

opdracht 7

Posted by Picasa

14 opmerkingen:

catwoman zei

Speciaal voor Jouke???
Deze soort heeft hij vast nog niet.
Leuk Yvi, en zomaar ineens met stip naar Ding 7!!!

Shanti zei

Nou super hoor Yvi! En die Jouke heeft nog niet eens gereageerd?!
Maar je gaat heel goed hoor.

Jouke zei

@Shanti: even goed kijken. Natuurlijk (!!) heb ik allang gereageerd.
En ze gaat inderdaad top!

catwoman zei

Maar geen reactie op die nieuwe soort: blauwe uil! Je wilt toch niet zeggen Jouke dat je deze ook in je voliere hebt?

Anoniem zei

Shanti,Ik snap het ook niet,maar gisterenmiddag op zuid heb ik de mooie reactie gezien van Jouke en nu staat hij hier niet meer bij??

Je ziet wel, mooi blauw is niet lelijk.

En Jouke, ik hoop niet dat je beledigd bent, maar kun je deze foto niet bij je blog zetten. Ik vind die andere zo lelijk.

Jouke zei

@Karin: ik ben wel beledigd!! Maar zal eens kijken of ik een andere uil bij mijn blog kan zetten :-).
maar wordt niet die blauwe hoe mooi ook gemaakt.

catwoman zei

Ik vind dat uiltje juist wèl leuk

Jouke zei

Ai, nu wordt het ingewikkeld met die verschillende meningen.
Dat uiltje is Tinky, een konijnuiltje. Heb ik jong aangeschaft en een beetje mee gevlogen (aan de lijn, nog niet los). Zit nu met 3 andere konijnuiltjes in een voliere en blijft redelijk tam. Dwz kan in de voliere hem nog gewoon aanraken etc.

Shanti zei

Hallo zeg! Ik had heeeel goed gekeken maar de enige die volgens mijn computer al gereageerd had was
Catwoman en ik was de tweede dus.....

yvi23 zei

mensen,mensen
wat een uil al niet teweeg kan
brengen.

bedankt voor alle reacties..

en jouke ik wist niet dat jij in de
uilen zat..

blondie zei

Ik vind dit "heen-en-weer-gepraat" heel erg leuk! En dan die droge opmerking van yvi aan het eind: "....en Jouke ik wist niet dat jij in de uilen zat...." Humor!

Jouke zei

't Valt me niet mee, maar: Shanti (en ook Yvi) mijn EXCUSES!! Heb niet gepost op de blauwe uil, terwijl ik dacht van wel. Weet nu ook weer waarom, kon mijn reactie niet verzenden omdat de oordverificatie het niet de.
Sorry voor de overlast.

yvi23 zei

en van deze meneer krijg ik "les""?? grapje...

Jouke zei

Ik ben geen meneer en ik geef geen les (werk bij de bieb namelijk en niet in het onderwijs). Dus moet er sprake zijn van een persoonsverwisseling ben ik bang.