donderdag 6 november 2008

lied willem Wilmink javastraat 13

Als je het wilt horen klik hier.

7 opmerkingen:

han voogsgeerd zei

ik was benieuwd,
je hebt me verrast!
blijf dus benieuwd.
vraag je coach eens hoe je een hyperlink kunt maken.
heb je die lange link niet in beeld of was het de bedoeling om zo 100 woorden te scoren, dan heb ik niets gezegd;>)

yvi23 zei

hallo han,

ik doe mijn best....

waar heb je het over? hyperlink????


wil graag het filmpje van willem wilmink in de rechter helft van mijn weblog plaatsen.

kan jouke ook niet bereiken via de mail.kan hem dus niets vragen.


alleen ed en jij zijn voor mij
bereikbaar.


heb je mijn briefje al ontvangen van de gemeente?



groetjes yvonne

blondie zei

Mooi lied en weer prachtig gezongen door Herman van Veen. Ik moet mij ook weer verdiepen in het maken van een hyperlink, had het 1 keer gedaan en was het daarna gewoon weer vergeten. Tja...

Anoniem zei

Hey Collega,
Gelukkig heb ik jou vanmiddag zo geholpen dat je nu ook de smaak te pakken hebt.Heel mooi dat liedje van Herman.(Heeft Andre jou geholpen)Hoop dat je het leuk gaat vinden.

Jouke zei

Super bezig Yvonne.
Wat raar dat je me niet kunt mailen! Mail me met vragen anders maar op mijn gewone biebmail.

Jouke zei

@ Han: bemoei je er niet mee :-), hyperlink is gelukt zoals je inmiddels kunt zien.

@Bibliotheekarin: top! Dat is ook de bedoeling van deze cursus: samen doen, elkaar helpen en van elkaar leren.

Shanti zei

Leuk dat lied Yvi!