vrijdag 28 november 2008

opdracht 9

Wat vind ik tot nu toe van 23 dingen

We zijn nog maar net begonnen maar je kunt nu toch al wel een beetje overzien wat deze cursus inhoud.

Blogger-netvibes rss-flickr voor mij was het allemaal nieuw.Wat wil je ook met een mien die geen computer en dus ook geen internet thuis heeft!!!
Als je voor de bieb een weblog wilt maken, wat natuurlijk interessant kan zijn, vraag ik mij wel af hoeveel tijd zal dat niet in beslag nemen!
Je zult het dan ook goed bij moeten houden.

Wat netvibess-rss betreft, daar heb ik helemaal niets mee, maar voor het werk zou je dit kunnen gebruiken als startpagina voor de klant.

Flickr, er is veel heel veel te ontdekken.
Alleen waar haal ik de tijd vandaan......misschien als ik met pensioen ben.

Al met al voor mij persoonlijk was het leerzaam en voor het werk zul je toch ook bij moeten blijven.
Dit was mijn bijdrage aan opdracht 9.

5 opmerkingen:

Jouke zei

Dat gaat hard ineens!
Maar volgens jou kunnen we er als bieb niet zo heel veel mee dus?

yvi23 zei

beste jouke ,
Volgens mij heb jij het stukje niet goed gelezen/begrepen.
Het is niet negatief.

Jouke zei

beste Ivy, ik bedoel ook niet dat je iets negatiefs hebt gezegd!! Alleen begrijp ik (maar misschien verkeerd) dat je niet zo heel veel mogelijkheden voor de bieb ziet.
Ik heb wel begrepen dat je kennis hebt gemaakt met allerlei nieuwe dingen (en dat heb je echt hardstikke goed gedaan tot nu toe!!Petje af!) en dat is ook de bedoeling van deze "cursus".
groetjes, Jouke

han voogsgeerd zei

duidelijk

yvi23 zei

man van weinig woorden.......