woensdag 19 november 2008

Opdracht 6





Deze foto's heb ik van flickr gehaald.
Het land waar ik 2 jaar geleden samen met mijn zus ,zwager en
schoonzus naar toe ben geweest.We hebben 14 dagen samen met
een chauffeur +busje en reisleidster een gebied 100 km boven
antalya bezocht.Een geweldig mooi land met prachtige natuur.
Het land is 19 maal groter dan nederland. Als je daar wandeld
heb je het idee of je de hele wereld voor jezelf hebt.
Een aanrader voor iedereen die van zon ruimte en mooie natuur
wil genieten.

7 opmerkingen:

Jouke zei

Toppie Yvi. Ik gok er zo maar op dat het over Turkije gaat? (Geintje).
Ben blij dat je weer aan het bloggen bent en zo te zien gaat het weer prima!
groeten, Jouke

catwoman zei

Mooi Yvi, en je wordt nog een topblogster als je zo door gaat!

yvi23 zei

fijn te horen dat jullie allemaal
zo tevreden over mij zijn..

leuk hoor al die berichtjes

Shanti zei

Nou Yvi we zijn super tevreden hoor!

Jouke zei

Zekers! Je hebt onontdekte talenten blijkt wel! (IK had ze tenminste nog niet ontdekt bedoel ik natuurlijk , voordat Shanti me gaat corrigeren :-)).

Shanti zei

Nou ja zeg JdeV waarom zou ik jou nou willen corrigeren!
Dat laat ik wel aan anderen over...

Jouke zei

Heb er lang over nagedacht, maar kan echt geen anderen bedenken hoor!
Goed weekend (allemaal).