donderdag 5 februari 2009

opdracht 15

Podcast was voor mij onbekend.Podcast is mooi als je op zoek bent naar muziek,boeken of informatie.Ikzelf ben geen fanatieke radio luisteraar.Radio heb ik wel aanstaan in de auto als ik mij van de ene naar de andere werkplek verplaats.Om de opdracht enigzins te volgen ben ik naar de wereld draait door gegaan. kijk hier en heb ik wat beluisterd op radiocast.Zie hier .Podcast van de nederlandse omroepen. Hoewel ik dit niet zal gaan gebruiken vind ik dit toch wel nuttig omdat er genoeg mensen zijn die bepaalde fragmenten wel terug willen horen.Hoe kunnen we als bibliotheek nu zelf aan de slag gaan met podcast....Misschien kunnen we het gebruiken voor lezingen,luisterboeken of bibliotheek instructies.

2 opmerkingen:

Jouke zei

Goed gedaan weer. Gaat nog steeds erg lekker en schiet al lekker op.
Nog 5 dingen en dan heb je de Zen te pakken.

yvi23 zei

Hallo jouke,
Zelfs het "linken" is gelukt.... bedankt voor de reactie.

groetjes YVI