donderdag 5 februari 2009

opdracht 16

Zit nog op zuid en ben inmiddels uitgewerkt.Dacht dan ook maar even, opdracht 16!
Dit is een side die bijna iedereen onderhand wel bekend is. Het lijkt me dan ook niet nodig dat ik aan deze opdracht veel tijd moet gaan besteden.Het is leuk dat je allemaal filmpjes kunt bekijken.Er zitten leuke bij, minder leuke en veel troep. Wat de bibliotheek hier mee kan....Van elk personeelslid een filmpje ..(geintje)Eventueel bij een verbouwing Of als wij allemaal nieuwe kleertjes krijgen...Om een beetje een filmpje erop te zetten die bij deze tijd past "de carnavalkraker van 2009"
van Andre van Duin. Bij deze

5 opmerkingen:

Jouke zei

En nu nog maar 3 en heb je de Zen (en linkje weer gelukt!).

yvi23 zei

Jouke, wat vindt je van mijn filmpje....En als ik die zen heb
is er voor jou werk aan de winkel vrees ik...want je zult me wel even uit moeten leggen hoe zo'n ding werkt!

groet yvi

Jouke zei

Melig filmpje. Had het nog niet eerder gezien trouwens.
En die Zen heb je straks dubbelendwars verdiend en leg ik je graag uit als het nodig is hoor.

groetjes, Jouke

yvi23 zei

hallo jouke,
dit filmpje is heel vaak op tv meestal als opvulling tussen 2 programma's.
wens je nog een fijne avond
groetjes yvi

je hebt gelijk het is wel melig!

catwoman zei

Grappig van je: nieuwe kleerjes voor het personeel....
Gaat geweldig met je, wie had dat gedacht, die ochtend in oktober op Stadsveld toen we ze gezellig samen zijn begonnen....