vrijdag 13 februari 2009

opdracht 18

Had mij al eerder aangemeld bij Library thing. Het nam meer tijd in beslag dan ik vooraf had gedacht.Kon al mijn favoriete boeken ook niet vinden en weer veel engels.Dat je je gegevens kunt "delen"is leuk want dan krijg je mensen met dezelfde boeken voorkeur en zitten er misschien boeken tussen die je anders over het hoofd zou hebben gezien.Hier kan natuurlijk ook weer over "gecorrespondeerd"worden door de medegebruikers van de site.Wat kun je ermee voor de bieb? Misschien een hulpmiddel voor diegene die de aanschaf van de collectie doet bij het inschatten of bepaalde titels hard zullen gaan lopen.Je kunt mijn favoriete boeken vinden onder boekenkast.

8 opmerkingen:

Jouke zei

Wat krijgen we nu? Gaat het je niet snel genoeg?
Ook ding 18 al gedaan en op een prima manier.
Echt top hoor!

groeten, Jouke

yvi23 zei

HALLO,JOUKE

HET PAARD RUIKT DE STAL!!!
LEG DE ZEN MAAR VAST KLAAR...
OPDRACHT 19 KOMT KOMENDE WEEK

WENS JE EEN PRETTIG, DROOG, WEEKEND

GROETJES YVI.

yvi23 zei

HALLO,JOUKE

HET PAARD RUIKT DE STAL!!!
LEG DE ZEN MAAR VAST KLAAR...
OPDRACHT 19 KOMT KOMENDE WEEK

WENS JE EEN PRETTIG, DROOG, WEEKEND

GROETJES YVI.

yvi23 zei

HALLO,JOUKE

HET PAARD RUIKT DE STAL!!!
LEG DE ZEN MAAR VAST KLAAR...
OPDRACHT 19 KOMT KOMENDE WEEK

WENS JE EEN PRETTIG, DROOG, WEEKEND

GROETJES YVI.

Jouke zei

Na 1x had ik het ook wel begrepen hoor :-).
Fijn weekend. Groetjes Jouke

yvi23 zei

Foutje, dat krijg je als je bij jan en alleman achter de computer zit.Deze ging errug!langzaam vandaar dit gekke gedoe. Maar goed de zon schijnt wat wil je nog meer en ik heb de eer dat ik weeeeer mag werken.

groetjes yvi.

Jouke zei

Ja, wist ik wel hoor. heb dat zelf ook wel gehad. Denk je dat er niks is gebeurd en is het toch gebeurd.

En ik heb trouwens met het mooie weer vrijwilligerswerk in de centrale gedaan, dus niet zeuren :-).

Geniet van de rest van het weekend, ga ik ook doen.

groeten Jouke

catwoman zei

Yvi super goed en snel ga je. Het zit toch in de familie, zie je wel!
Ik vind LibraryThing heel leuk en werk er nog steeds mee. Heb zoveel boeken die ik er nog allemaal in wil zetten.
Ennu, de Zen is prachtig!

Groetjes Catwoman