zaterdag 21 februari 2009

opdracht 22

Heb de dingen doorgelezen die ik moest doorlezen. Het was veel en niet erg inspirerend. Geef hierbij maar even mijn eigen mening over de bibliotheek web 2.0 en de toekomst.Voor de bibliotheek is het van groot belang om een nieuw jonger publiek aan te trekken. Jongeren zijn bekend met de nieuwe ontwikkelingen van web 2.0. Als de bibliotheek niet mee gaat verliezen ze een nieuwe groep gebruikers. De oudere mensen zul je vetrouwd moeten maken met sociale netwerken. Dit is een nieuwe rol voor de bibliotheek. Het publiek helpen met web 2.0. Ik heb ook ondervonden, door de cursus 23 dingen, dat je als bibliotheek niet alles in eigen huis kunt hebben, dat je keuzes moet maken, maar dat je de gebruiker de weg kunt wijzen hoe er dan toch snel te komen! Iedereen is ervan overtuigd dat de bibliotheek van de toekomst er anders uit zal zien dan de bibliotheek die we nu kennen en dat geld ook voor de manier van werken van de medewerkers. Conclussie: De bibliotheek moet met de tijd meegaan maar ook aandacht blijven houden voor mensen die nog gewoon komen om boeken te lenen. Tot slot, maar zeker niet onbelangrijk, Dank voor alle hulp, steun en opbeurende woorden van mijn cursisten. Jouke, wat jou betreft ik heb het zeer gewardeerd dat je altijd zo snel reageerde als we weer een opdracht af hadden. Dat heeft me zeker geholpen om het tot een goed einde te brengen. Wens allen die nog bezig zijn of nog moeten beginnen veel succes. Wat mij betreft: EIND GOED AL GOED.

15 opmerkingen:

Jouke zei

Prima verhaal Ivy en inderdaad Eind Goed Al Goed!
Je bent klaar en hebt het geweldig gedaan!
Top!

blondie zei

Wauw, Ivy! Helemaal klaar en ook zo snel ineens. Kan ik een voorbeeld aan nemen, want bij mij zat de klad er een beetje in. Ben wel volop bezig met web 2.0, maar het bloggen schoot er bij in en dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Maar jij in elk geval gefeliciteerd met het behaalde resultaat en natuurlijk met je ZEN!

Groetjes, Blondie

Shanti zei

Hardstikke goed Yvi! Nu aan de slag met je Zen?

Anoniem zei

Goed gedaan collega!! Ik kijk even niet op jou blog en nu ben jij al klaar.Echt super,hoor! Maar mijn Zen is ook al bijna in beeld.
Tot gauw, Karin.

last best zei

Jaaaaa, en klaar ben je. Gefeliciteerd!! Veel plezier met je Zen, ik vind 'm geweldig.

iron zei

hello ivy,
gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
bederf je gehoor niet met dat zen-ding. geniet van je vrije tijd!
er is ook nog leven na 23-dingen.
groeten van iron

iron zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

hallo yvi
Prima gedaan en met zo'n een snelheid.
Ben er ook bijna. Nu maar lekker na de muziek luisteren op je Zen.

Groetjes
Potter85

han voogsgeerd zei

perfect gedaan

catwoman zei

Ha familielid, je bent een ster!
Helemaal goed van jou dat je al klaar bent. Zie je ons nog zitten samen die ochtend in oktober op Stadsveld, na de uitleg en de eerste probeerseltjes. En nu heb je de Zen (morgen dan) en al helemaal klaar!!! Gefeliciteerd en een smakkerd van je achternicht!

aliebieb zei

gefeliciterrd. Harstikke goed gedaan! Groetjes Aliebieb

infogirl zei

Beetje laat (was op vakantie) maar niet minder gemeend:
PROFICIAT ! Heel goed gedaan !

yvi23 zei

Dames en Heren,

Bedankt voor alle felicitaties!
Wens jullie allen een prettig weekend.

groetjes Yvi.

please to meet you zei

Hoi Yvonne
Nogmaals gefeliciteerd en nu via het Blog.
Had je deze week aan de telefoon en toen moest Nori ineens weer bellen.
Je hebt een hartstikke leuke blog gemaakt'
Groetjes

twekkie zei

Hallo Yvi,
Gefeliciteerd. Knap gedaan ruim binnen de tijd. Hartstikke goed.
Groetjes