dinsdag 10 februari 2009

opdracht 17

Er is bij web 2.0 alweer zoveel gemaakt en ontwikkeld, en misschien alweer verdwenen, dat ik door de bomen de websites niet meer kan zien.Heb gekeken bij web 2.0 2007 awards.Heb de categorie books geselecteerd. Op plaats 1 staat lulu.Lulu.com geeft een keur aan mogelijkheden om zelf gratis je boek uit te geven zonder opstart kosten.Tevens kun je er kopen en verkopen. Mijn favoriet is schoolbank.nl Hier kun je je "ïnschrijven" waar je op school hebt gezeten en zo kun je in contact komen met mensen bij wie je in de klas hebt gezeten.Heb afgelopen week ook al tijd aan deze opdracht besteed en wou het hier maar bij laten.Dus bij deze ik heb er kennis van genomen!!!!

2 opmerkingen:

Jouke zei

Laat het hier dan lekker bij zou ik zeggen. Kennisnemen was de bedoeling. De Zen komt al heel dicht bij! Mooi, gaat nog steeds heel goed!

yvi23 zei

Hallo, jouke

ik zit nog op mijn werk!
Kun je nagaan wat ik er voor over heb om het papierje en de zen te bemachtigen....